28 december emelie

hejhej.. förlåt för att jag har varit dålig på att uppdatera några dagar här men har varit mycket med julafton och så har jag varit med bjelken hela helgen så har helt enkelt inte varit inne på datorn och tagit mig tid. men har haft mysiga dagar i alla fall :) idag är daniella hemma tror jag? :OO  har inte hört något från henne än men förhoppningsvis så ringer hon när hon har tid! saknar min älskling ♥

sen ska jag upp och sola också :) vill ju få lite färg innan nyår! ska snacka lite med daniella om  vad som händer då, för jag har ingen aning. vet bara att vi ska vara med stefanie och vanessa och pitty :)! annars ingen aning. men det löser sig nog. på onsdag är det handbollsträning också. kul :D ska snacka lite om cupen och så vidare, så det ska bli skojigt

men nu måste jag fortsätta med maten som jag gör till erika som hon ska äta på rasten :D haha duktig är jag,. köttbullar och snabbmackisar (y)!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0