HAHA

sånt som inte får hända

Till: Flickvännens pappa
Sms: Hej gumman...tänker på igår...Älskar att ta dig analt. Vet att du gillar det med ;) ses ikväll!
Svar: Hör du av dig till vår familj igen dödar jag dig.

Förklaring: Skulle skicka till min brud, men det blev till hennes pappa istället. Har aldrig mått så dåligt. Det tog slut pga det.



Till: Sambon
Sms: Fan så sjukt. Var på massage här i stan. Det vara kanon sen frågade hon om jag vill ha något mer. 900 för Blow. Som hittat. Så det tog jag så klart. / Skulle vi gå på bio i kväll?
Svar: Vafan säger du. Vad i helvete menar du? Svara din jävla äckliga bock.

Förklaring: Skulle skicka till en polare att jag funnit en bordell i ett massageställe. Frun fick det smset och nu är vi skilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0