hallå där kött och blåbär

hejheeej. har nyss tagit mig en dusch, de behövdes må jag säga. haha mitt hår var fetare än smör! hahah.. har varit på torp idag med mamma och sis. köpte leopardstrumpbyxor och en pannband från everest. inget på rean dock =) fanns bara tråkiga grejer. hihi. träffade även mickan sötnos, pratade lite om nyår osådär. hihi längtar sönder! har spelat lite wii och möglat. ska visa vad jag fick i julklapp, men inte just nu :) ska se på film. imorgon ska jag på bio med sis, jonathan och sofia, ska se alvin och gänget 2. sedan träning när jag kommer hem... buhuu vill egentligen ha julledigt därifrån... ;) meneeeee nu ska jag dra. hörs

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0