hej allihopa!

nu har jag och nathalie slått ihop och gjort en blogg tillsammans :)! för vi tycker det är mycket roligare. jag kommer inte att blogga på min gamla blogg utan bara här, men jag tar inte bort den gamla utan jag behåller den ifall att.

men ikväll så ska jag bara ta det lugnt och mysa framför tv'n med mamma och pappa :) börjar bli lite hungrig så ska väl ta mig något litet att äta också. var ute och gick förut med mamma men det gick ju inte speciellt bra, haha fick skoskav efter typ 10 min så vi fick vända igen och gå hem. tråkigt när man väl har kommit ut och är på gång men det var bara att röva hemmåt igen och slappa. nu är det jullov också och det är så jäkla gottttt, ska fan njuta som tusan på detta lovet för alla lov går så jäkla fort varje gång, nu vill jag att det ska gå så segt som möjligt fast ändå ha kul samtidigt :D längtar till nyår också!!!!! då är det party som aldrig förr :D heh!

hörs sen.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0