IKEA

helluu, som sagt jag och emelie har fixat blogg tillsammans,
mycket roligare när man är två faktiskt!

igår var vi hemma hos malin i klassen, åt tacos, bastade, sprang ute i snön alldeles näck! haha helt galet var det igår. men alltid lika kul med mina tjejer ♥ sedan kollade vi på skräckis.. uscha, tur jag inte låg ytterst heller. haha! hade julavslutning idag, var i aulan en stund. sedan i klassrummet och tog farväl ;) jävlgt skönt med lov!

träffade mamma och pappa i stan, gick och kollade på lite julklappar osånt. sen kom challe med bussen. drog till IKEA och shoppade loss! haha. nej men köpte lite ljus och smågrejer. efter IKEA drog vi till stora höga, challe spelade match, förlust med 1 boll... lite trögt. var hemma för en timma sen kanske? sitter och käkar macka och oboy. mums, sen blir det sängen och film. är gött trött och min rygg är inte bra..

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0