man ska aldrig ta sina vänner för givet

haha fasiken en sådan otursdag idag asso!

började med att jag gick upp 05.30, en timma senare kommer martin och hämtar mig, kör ju med honom nere på trestad. efter det satt jag med teorin, gick ganska bra.. family hämtade mig vid 10, drog till torp. KAOS! fick köpt dom sista julklapparna nu i alla fall.
lämnade in min telefon på telia med.. en knapp var helt sabbad, gick inte att höja när jag pratade i med någon. fanns ingen bra lånetelefon heller, BAJSSSSSSS. (så nu, efter många om och med fick jag ta min gamla röda. haha!) efter torp turen drog vi till min farmor och käkade middag, fick lite julklappar där. sedan hem till fla till farmor Svea. fikade lite osådär.. när jag kom hem låg ett brev till mig med 500 kr från min pappieee.. underbart! behövde verkligen pengar.

nu är jag helt slut. ska deeecka i soffan snart! haha
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0