nattus 2009

det är inte riktigt i ordning. men här får ni bildeeeeer!


irsta blixten


bästa klassen


grebbestad, massa härliga skratt!


var på maskerad party


lite kalas för steffi


malin & sanna i skolan


var med bodil en hel del! <3


var iväg på cykling med dam&herrlaget...


.. där lekte vi massa lekar!


en av alla gånger jag var i vårgårda och festade. cykelfestivalen. GALET


snygg joel


bodil kom till mig, vi åkte till lyskil och kollade handboll.


ja, jag var nöjd!


jag kollade när min syster spelade fotbollsmatcher


spelade havets cup


var i lysekil en heldag med laget..


jag var på unda med emina, där vi slog våra kloka huvud ihop!
haha


jag var och spelade handboll i åhus


åhus


haha jasmin hade snyggaste tröjan (min)


åhus


åhus


smögen


serverade på bröllop..


...där eminas fot totatl svullade upp. hahaah


en av min och emelie's galna dagar


hade myskväll med bästa tjejerna!


festade till på halloween hemma i skogarna!


umgicks med härliga tejer!


landbadet


firade jul med dom bästa i hela världen. mormor och morfar ♥


var på ullared, kollade på erik!


höll på at förlorade våran älsklade pissemisse missan! som tur var
repade hon sig. bästa misseeen!


sista bilden på steffi. snygg som få!

tror inte jag har missat något. allt från mig.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0