tidsfördriv

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jaa, det kan man säga..
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nejee
4. Dog någon som stod dig nära? jaaa.. :(
5. Vilka länder besökte du? haha inget, rutten jag är
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? mera pengar.....
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 21 mars
8. Vad var din största framgång 2009? det vet jag inte
9. Största misstaget? haha ååh.. när det blir för mkt alkohol i kroppen.. behöver jag säga mer?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej, bara min rygg och min axel :(
11. Bästa köpet? min nya plånbok! haha
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, alkohol m.m.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jaa, mina underbara vänner gör mig alltid riktigt glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? hmm.. rap das armas låten. haha den dära jobbiga ni vet?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? umgåtts med mina vänner!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? lagt ner för mycket energi på fel saker
18. Hur tillbringar du julen? med min underbara familj
19. Blev du kär i år? japp :)
20. Favoritprogram på TV? scrubs
21. Bästa boken du läste i år? hm.. har inte läst nått större
22. Största musikaliska upptäckten? inget jag kan komma på
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? neepp
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? spelade match i jönköping, sen lagfest!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja.. att mina vänner kunde vart mera ärliga.. menar inte alla, utan några.. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? as BAAALLL
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner, min söta
30. Vilken kändis var du mest sugen på? gash, vem var jag inte sugen på?
31. Vem saknade du? rebecka i sthlm
32. De bästa nya människorna du träffade? träffade nog inte några nya så??..



hehehehheeeheee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0