ullared

heje :) har varit en underbar dag idag på ullared med brink, syster & karlsson  :D! shoppade en hel del faktiskt, är nöjd med allt och det tycker jag är riktigt kul. men bästa utav allt var ju att vi fick höra att erik grönwall skulle uppträda klockan 11. vi tänkte först inte gå dit men sen gick vi dit och kikade lite och sen gick vi ut med alla kassar och sen när det var lugnt och han bara signerade skivor gick vi dit igen. och gud, vi va typ 1 m ifrån honom :D haha de va kul. och hans "agenter" som vi kallade dom som höll "koll" på erik kom ju fram till mig för jag höll i en dag otto's bästa film hahah så tog han tag i den och börja skratta och så ropade han till den andra killen och så såg han filmen och börja gapskratta, erik satt ju där och skratta också, tror i jag var röd i ansiktet eller? haha, men sen kom dom och pratade och sa att han killen älskade dag otto och det var därför han skrattade så! men fatta pinsamt? jag skulle inte ens köpa filmen jag bara fick syn på den och så råkade jag bära med den till scenen. haha sen sa han killen du erik du har blivigt ersatt av dagotto. asså gud, jag har aldrig skämts så.. mest för att erik var med i samtalet och skrattade haha :D men det var kul. jag och nathalie dog ju nästan av skratt.

nathalie fick en bild när han kollade in i kameran :D! bara för han "agenten" sa : men erik nu får du kolla upp lite så tjejerna får kort på dig. och så gjorde han det, och i våran kamera , so cute.  haha jag låter som en liten idolfjortis men det var faktiskt riktigt kul :D man blir ju så där uppspelt och hispig av sig att vara nära en kändis.

men jaja det var min dag = sjukt bra!
nu ska jag till stan till min bjelk.
pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på det du handla då:D

2009-12-23 @ 10:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0