underbar lördag

åh allt känns så underbart idag :D vaknade på en bra sida idag, sol ute och jätte mycket snö! verkligen julkänsla. längtar tills julafton och dagen innan jul, det är alltid så mysigt då med uppesittarkväll med familjen :) heh! idag så ska jag bara ta det lugnt framförallt, ska vara med petra en liten stund nu bara tjöta och softa, sen ska jag vara med natalie, vi ska ut på en prommis och sen får vi se vad vi hittar på!

i morgon så ska jag till ullared med syster och karlsson, ska åka så tidigt som 5 på morgonen haha hur fan ska jag orka gå upp då? men som sagt har ju jullov nu så kan ju sova länge andra dagar haha. men vi ska dit och handla lite julklappar & till oss själva såklart ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0