20100422

hej på er :) sitter hemma hos bjelken, har varit och tränat på gymmet det blev löpband uppvärmning och sen blev det cirkel som jag gjorde två gånger i ungefär 30 min och sen blev det boxning och efter det avslutade jag med 10 min löpning på löpbandet. var ganska svett efter dagens träning. igår så tränade jag också och då var det löpband 30 min och cirkel  :) så nu är jag ganska trött i kroppen men min älskling lagade mat till mig så nu är jag mätt och go också :D ikväll så blir det bara soft och ta det lugnt hos bjelken. är ledig i morgon :D awsomee. sen på kvällen så blir det feeeest med brudarna... hörs mer i morgon :)


jag och nathalie innan modevisningen i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0