är hos bästa michaela

man ger och man tar. visst är det så?


igår var jätte kul, förfest med roliga brudar sen vidare till sohoclub... dock mindes jag ingenting därifrån knappt! gick vid 11 därifrån. var så jävla röten.. gick till pingvin och skulle k'äka, tror ni det gick? nej jag fick med mig det hem, men det hamnade i bjelkens kylskåp? haha.. sen var natten helt kaos. men det är inget jag ska ta upp här för det är inte värt det.. egentligen.

nu är jag hemma hos michaela. vi ska gå till affären och jag ska hämta min väska hos johanna samt lite andra grejer hos emelie och bjelken. jappjapp. det blir inga bilder idag, utan dom kommer imorgon eller på måndag. för ikväll blir det fest igen. en överraskningsfest. säger inte för vem eller vart för den personen kanske läser detta ;)

nej nu ska jag va social mot bästa michaela, vi hörs senare eller imorgon!

pussipusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0