är man ledig imorgon eller är man ledig?

fyfan en sån dag! har varit så jävla seg och trött i mitt huvud att det inte är sant. ändå lyckades jag somna gott, jaaa senast halv 11 igår väl? 11 kanske? men ändå.. vaknade ändå upp vid 7 helt utvilad. har gått lång dag idag, 8.30-15.40, hatar sånna långa dagar. usch! jag och jellobello gjorde nationella engelska idag, muntligt. ihih tänker säga er att de gick bättre än förväntat, ändå tappade jag några ord. men sånt som händer ;) har haft mycket eget arbete idag på alla lektioner. jävligt jobbigt, men när man väl kom igång så gick det rättså bra. tog bussen halv 5 hemmåt färgelanda. min syster hämtade mig med moppen, haha. sen tog jag tag i kragen och tog mig en löprunda, shitpooommes vad seg jag är! fast fick gjort nåra intervaller. känns gött nu. har precis käkat världens godaste mat också, stekt fisk och gräddfilssås! mummmaaaaaaa

blir en lugn kväll, ska plugga järneeet så är jag klar tills nästa vecka. jag ska lägga upp bilden ifrån helgen senare också, håll utkik!

pussar

en bild från nyår. bästa nyår med bästa brudarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0