fan va mätt o god jag är

haallååå! fan vad jag har käkat idag. är så sjukt mätt att jag tror jag rullar in till sängen nu snart. haha! skönt att försäsongen börjar den 3e :) är riktigt taggad nu verkligen!

åhå tänkte bara skriva godnatt, för jag är huuur trött som helst. känns som jag inte sovit något alls den hära helgen. men har inte nått särskilt imorgon ändå typ, svenska sen ska vi till sjukhuset. så det blir soft. jappsiee. blir nog lugnt på valborg, ska troligtvis ha myshelg i fjällbacka hos michaela med lite grillning och gott. orkar inte festa mera nu, vill helst inte träffa några människor heller på ett tag nu. så det är lika bra jag skiter i det :)

vi hörs

hejdååooeee kameeeltooeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0