gick du aldrig i skolan eller?

imorse när jag vaknade kom mamma in med en artikel från bohuslänningen där det står att det gamla damlaget i höfers nu har lämnat föreningen och ska starta eget. givetvis visste vi alla detta innan. team 172 ska dom heta som ska syfta på vägarna mellan färgelanda, uddevalla och rådandefors. sen när blev rådandefors 172? haha det är väl 173? eller är jag helt ute och cyklar. neej det tror jag inte. haha, tur jag inte har med det att göra längre. så mycket bajs snack överallt :)


är färdig med allt pluggande nu tror jag. känns jävligt skönt. funderar på att ta mig en dusch, sedan ta på mig ansiktmask och äta lite citron. kanske ska kolla på någon bra film. ingen rolig inne på msn heller...

hörs senare eller imorgon

pussaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0