godmorgon era jävlar

fasiken vad jag är äckligt trött idag! haha :) har inte riktigt hunnit sova efter cupen, men det löser sig väl. igår kom daniella upp till mig en sväng, satt och tjata om allt möjligt, lite om resan osådär.. sen fick vi ett ryck att vi ville hitta på något, så vi drog ner till uddevalla och gick på bio, edge of darkness. helt okej film! var jävligt trött bara, trodde jag skulle somna på vägen hem när jag körde, men det gick finemang. var hemma vid kvart i 12, decka direkt.. är inte så sugen på att dra till skolan idag, men ska troligtvis göra nationella engelska så jag får nog gå ändå. jappjapp, vi hörs later, lovar att jag ska slänga in bilderna, har verkligen inte hunnit :)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0