grymmmee



idag har det varit en kanondag :) vaknade av att älsklingen pussade mig hejdå innan han skulle knalla iväg till jobbet. kan inte vakna bättre ♥ vid åtta ungefär gick jag upp och drog till skolan. hade bara en lektion och sen åkte vi upp till sjukhuset på studiebesök. var ganska intressant :) sen gick jag hem till bjelken och la mig en timma, sen mötte jag upp daniella och så gick vi till motionshuset och svettades ;) skönt. sen åkte jag hem och så kom nathalie och challe och hämtade mig och erika så var det dags för handbollsavslutning i hallen. var ganska kul :D men längtar bara lills försäsongen drar igång. för nu blir det damlaget för oss :)

i morgon så är det skola, ska åka med elin till skolan gottt. får man sova lite extra :D! så har vi en lektion och sen idrott. funderar på att gå och gymma efter men får se :) måste även hem och plugga så får se vad som överväger. men träning på onsdag iaf med danni :) blir nog ett corepass också då.

men nu ska jag sova :) godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0