halsont

hallåhallå, har inte haft någon större lust att skriva verkligen. igår när jag kom hem var jag så jäkla trött, deckade direkt i soffan och sov hela dagen nästan. inte bra att festa verkligen. och min hals är as tjock. hoppas inte på halsfluss :( på onsdag fyller ju freddan, kanske blir party då med? eller? haha njaa tveksamt men det är ju ett tag dit också... idag ska jag inte göra nått, mögla framför tvn tror jag, blir nog lite oth, en dag för mig själv, tror jag behöver det med tanke på vad som hänt det senaste.. hehhee inte okej. jag ska lägga in bilder också, loovar! men min dator är lite knäpp så de funkar inte just nu, dom kommer in antingen idag eller så imorgon :)

pusspuss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0