höfers cup

halliihallå. idag e jag på lite bättre humör, solen skiner ju och bränner sönder! :) igår satt jag hela eftermiddagen och greja med papper inför helgen, så jävla trött var jag.. somnade rätt tidigt ändå.
idag vakna jag vid halv 9 av att mammas tlfn ringde, haha stackarn. gick upp o fixa mig så kom mormor vid 10. så jag körde henne ner till uddevalla, till doktorn och jag gick och kollade lite på parfymer med min syster under tiden. dock köpt jag ingen, det är 2 stycken jag inte kan bestämma mig på. hehe. åkte hem så var hemma vid 12, ner till hallen och greja. sedan gick vi en promenix med melvin i vagnen, upp till 172 och käka lunch allihopa. sen tillbaks till hallen. nu är jag hemma och mellanlandar lite och ska byta om lite smått oså, sen ner till sporthallen igen. jaa-aa detta blir nog en rolig helg ändå, med härliga brudar! första matchen ikväll är 19.49, be there


puss n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0