onsdag, torsdag, fredag

haallåå!

idag är jag mycket trött, vill bara sooooova!

igår var jag och jenny på möte i trollhättan om deras säsong, hur det kommer se ut osv, intressant! sedan blev det mys helee kvällen för hela slanten :) går till halv 1 idag, göött. hoppas på träning ikväll, det behöver jag verkligen.. har tagit ledigt inför fredag också när vi ska till alingsås och spela potatis. kommer bli jävligt kul hoppas jag! sen får vi se vad som händer :) nuuuu ska jag börja med mitt arbete om högt blodtryck.. buhuu orkar inte meeeeet. vill ut i solen och fika med mina vänner och snacka skit! haha

kollar på resa också med mina brudaaar, blir nog nått i augusti hoppas jag! huhhohohop


pusspuss alla söta människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0