pluggpluggplugg

fan vad man hatar skolan just nu. har så mycket att göra känns det som. ändå sitter jag här? får inte riktigt ihop detta... fast faktiskt får jag skylla mig själv att jag måste plugga, för jag har inte gjort ett skit på lektionerna när vi haft tid till det så. men tur att det är typ en månad kvar, sen sommarlov som kommer gå überfort, sommarjobb och resa med brudar! aah det kommer bli sjukt bra. funderar på att ta mig en promenad, tråkigt att gå själv och ingen svarar mig när jag skickar sååå jag lägger mig nog på soffan.

blir lite handboll ikväll på tvn. soft

vi hörs

puss

världens bästa lillasyster. du är tamigfan bäst på allt, överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0