potatiscupen, alingsås, 2010

okej. alla bilder är inte lika snygga. men man kan inte alltid vara det.
eller hur? ;)

emelie och jag


emelie fixar muuusic


maja och ulrik, erik, surre. haha


emelie


boll


haha galet?


fyhr och jag


gänget


haha den förbannade tårtan som förstörde hela kvällen för oss alla typ.
vi skulle ju som sagt fira min syster på kvällen, liva upp stämningen lite
för vi hade inte fått någon sovplats. klockan är cirkus 10 på kvällen.
av det dära sprutande ljuset så gick brandlarmet. lyckat nattbuss och
gabbiiiis. men tårtan var god oc alla var nöjda och glada efter det :)


jag och vickan


jag gabbis emelie


gabbis vickan emelie


haha piano spelning by emma och jennifer kl 2 på natten.
det var det vackraste mina öron hört!


pizzaaa


eriks, ulriks, surres doja plus en mosad munk


gabbis och klara


trötta brudar



jaaa-aa detta var väl typ alla bilder. tack för en super rolig helg brudar.
var en riktigt bra avslutning i HK Höfers för ett år iaf. först vinner vi våran egna cup
sedan iväg på en jävligt rolig helg som jag kommer minnas läänge!

nu hoppas jag allt går som det ska, så spelar jag nog i rött till hösten :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0