rötet väder eller?

skulle nyss åka ner till centrum, skulle fixa challes busskort, haha då jävlar börja de snöa lite först. sen kom världens hagelskit! haha. höll på att dö, en mamma cykla med sitt barn. gud vad han skrek och grina stackarn. fick dom dära vita haglarna rätt i fejjan! haha.. idag har varit en chiill dag, ingen engelska idag heller. gotti, men imorgon blire nog :) jahaaaaa, somna rätt gött på bussen hem, har as ont i nacken nu bara. men whateeeveeeer. nu är vädret bra och jag tänkte sysselsätta mig med nått!

puss

Kommentarer
Postat av: En nyfiken

Hej på er! Jag är en liten uppsalatjej som faktiskt hittade eran blogg av ett tillfälle :P Jag tycker ni verkar vara så himlans sportiga och nyttiga.. ni hade inte kunnat berätta hur ni gör för att hålla er i sån trim? ^^ Dessutom tycker jag att det är lite bilder och så i bloggen och väldans mycket text.. tycker det är roligt när man ser er gå ut eller så för jag själv är inte 18 än och får därför inte gå ut på krogen.. :( ha det finfint med er ^^

2010-04-22 @ 09:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0