torsdag

hej allihopa. idag har jag varit hemma ifrån skolan mått röv :( vaknade upp hos bjelken och var helt yr i huvudet, helt tung i huvudet ni vet så det känns när man är förkyld, och så kunde jag knappt andas och prata. fyyy! hatar att må såhär. vill inte bli sjuk nu heller när vi ska till potatiscupen imorgon. hur ska det gå att spela när man mår såhär? men får väl se hur det går. får göra så gott jag kan.

igår kollade jag resa typ hela dagen :D blir nog en resa i augusti med tjejerna. troligen turkiet/alanya :D
efter skolan så var det handbollsträning, men jag tittade bara på eftersom jag inte mår bra.

ikväll blir det bara mycket lugnt, börja packa lite inför helgen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0