har inget bättre för mig

 

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 16
Vilken klass gick du i? - op1a
Vad hade du för hårfärg? - Brunt tror ja, om ja inte färgat tillbaks till blondt då!
Hur lång var du? -  Förmodligen typ 1.74
Vem var du kär i? ingen
Hade du någon pojk/flickvän? nej
Vad brukade du göra på fritiden? umgicks med brudarna  tränade, festade.
Vilka umgicks du med? - stefanie, vanessa, pitty och daniella mest då
Hur såg du ut? hm, ungefär samma som nu kan jag tänka mig
Var allt bättre då? - Både ja och nej faktiskt. Mest nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nej, varför skulle jag de?
Har du förändrats? Ja det har jag.


Nu:
Hur gammal är du? - 17
Vilken klass går du i? - Op08a
Vad har du för hårfärg? blondt med brunt under luggen
Hur lång är du? 174
Har du någon pojk/flickvän? ja
Vad brukar du göra på fritiden? jag brukar softa, vara med bjelken, sporta, festa med tjejerna!
Vilka umgås du med? stefanie, vanessa, pitty, daniella och nathalie, dem mest iaf!
Hur ser du ut? you tell me

Har du..
Kysst någon? Ja.
Sovit brevid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Slagit ner någon? nej
Ljugit för en bra vän? Nångång har jag nog det tyvärr
Svikit någon? ja
Fuskat på prov/läxförhör? nej, bara ngt litet isåfall
Blivit kallad Bögjävel? Haha ah det har nog hänt.
Druckit alkohol? Ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? stefanie
Kramade du senast? pappa
Sov du hos senast? bjelken
Kan du lita på till 100%? nathalie & daniella
Är den finaste personen som finns? min syster
Vill du vara med just nu? bjelken
Ringde dig senast? Ska kolla........ ...  pappa
Skickade ett sms till dig senast? bjelken
Skickade du ett sms till senast? bjelken

Vad:
Drack du senast? mjölk
Köpte du senast? dipp
Gjorde du igår? Kolla på tv med syster
Ska du göra imorgon? skola sen träna
Vill du göra just nu? mysa
Åt du senast? fiskpinnar och potatis och dipp
Är närmast dig som är rosa? torrschampo


Kärlek & förhållanden:
Du är kär nu-  japp
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader -  nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej


Ärlighet:

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - har jag säkert
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - haha nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja nångång tror ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Absolut
Jag har fuskat i ett spel - haha har ja säkert
Jag har struntat i ett prov - nej

Dåliga tider:
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej.
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ohja.
Jag har vaknat gråtande - ja om jag har drömt något hehe
Jag har somnat gråtande - ja

Döden:
Jag hatar begravningar - Ja dom är inte speciellt roliga nej.
Jag har sett någon dö - nej, tack och lov.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0