hello fellas

dagen började ju väldigt bra... not!  jag försov mig till halv 8 och bussen går ju då så smidigt emelie (y) så jag fick ta halv 10 bussen till stan. så jag missade bara mentortid & studiepass så det är ingen fara. fick reda på psykologi provet igår och jag fick VG+ omg, hur lyckades jag? haha och idag fick ja reda på svenska provet, och jag fick VG om inte mer? för han hade inte satt betyg utan poäng så a, över 100 poäng vad VG lite över vg, och jag hade 109 :D as bra ju! och så fick jag reda på psykiska sjukdomars provet och där fick jag också VG+.. jag känner inte igen mig själv brukar inte få så bra betyg, men ja klagar inte blir skitglad :D

nu har jag slutat, jag ska vänta tills daniella har slutat, hon slutar halv 5. då ska vi åka ut till torp och shoppa lite :D gotti. hoppas jag hitttar något fint. men nu ska jag dra. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0