lovely day med jennifer

hej! idag har varit en riktigt bra dag. har faktiskt varit på riktigt gott humör :)

gjorde redovisningen idag och vi fixade den galant, tycker jag.. slutade tidigt idag, vilket var jävligt gött! gick till trestad och plugga lite teori. vid halv 4 gick jag ner till stan och mötte upp jennifer, vi gick och käka på pingvin och snacka lite skit, hihi. sedan solade vi. underbart! hon följde med hit hem, umgicks en stund! hon åkte hem för en timma sen typ.
jag skulle behövt skrivit analys idag. men neeää? det tar vi en annan dag!
nu ska jag duscha sedan blir det vinterspelen i ÅRE. heter det så? på kanal 5. 21.00.

vi hörs

puss


ge mig sommar...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mysig dag :D <3<3

2010-02-09 @ 21:22:28
URL: http://emeliejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0