söndag + match

heej! söndag redan, helgen går alltid så jävla fort.. haha! igår var jag som sagt ute och körde, en jävla sväng. men det gick riktigt bra, duktig är jag! hihi. var hemma igår kväll, kollade på melodifestivalen oså.. jag blev så förälskad i dolph så jag fick sätta på en rockyfilm innan jag somna, haha. självklart var 4an borta dåå.. den han är med i. haha! vaknade 8 imorse, rätt pigg. kollade lite tv och käka chips :$ inte okej!
ska snart packa, ska spela match i göteborg idag, mot baltichov.. är riktigt taggad! mmm känner att det luktar pannkakor också? WHAT? :D gotti!

veckan som kommer blir mycket så jag kan inte lova för mycket! vi hörs

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0