söndag

har precis vaknat, ska snart iväg och träna med typ 20 tränare? haha nej men de skulle vara många tränare och dom behövde ett lag att träna. det håller på i ungefär 2 timmar. sen ska jag hem och bara slappa och se på annan del av köping ikväll och blåsningen :d kul!

i fredags var det fest med mina brudar, skitkul var det :D haha längesedan vi festade ihop nu. kommer lägga in bilder sen och någon video haha. och igår så var jag med bjelken på¨dagen och sen på kvällen såg jag på melodifestivalen med syster. jag tyckte pain of salvation var bäst :) gillar såna lugna låtar. man trodde hela tiden att den skulle dra igång :D haha! de lurade oss. men tyckte den var fin.

nu ska jag äta frulle hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0