sovmorgon

hej allihopa. idag kunde jag sova längre :) för vi börjar inte förren halv 11. gott, så ska ta halv 10 bussen nu snart. vi har demens vecka denna vecka, tema vecka. kommer föreläsare och vi får arbete med demens hela veckan, igår såg vi på film "en sång för martin" hemskt är den, och så kom det föreläsare och idag kommer en till föreläsare, det är en tjej, "kvinna" som ska komma och berätta om hur det var att ta hand om sin dement sjuka man hemma. och så ska vi ställa frågor osv. kan bli väldigt intressant att lyssna på :)! 

idag ska jag stanna kvar i stan, ska träna på sportlife ikväll med stefanie :) bodyjam såklart, askul.. mkt svettt ;) haha vi gillar. och så sover jag hos min älskling och på onsdag är det match.. taggad! aja vi hörs. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0