underbar helg med bästa michaela

hej alla sweeties! har haft en underbar helg:

fredag: var på risk1 som jag sa, slutade vid kvart över 12, hann nätt och jämt till skolan halv 1 för att göra demensprovet, hade inte pluggat något, men jag tror att det gick rätt bra.. slutade efter det. ringde upp jenny och mötte upp henne och tog en fika och pratade medans vi väntade på jenny h. vi gick och åt på lejas, panini.. mmm godaste! vid halv 5 gick vi upp till agneberg och väntade på bussen i ovädret.. usch höll på att dö så kallt! herrarna vann emot skara, bussredan hem var full fest för dom flesta. jag tog det lugnt faktiskt :) hämtade upp michaela i uddevalla och hon åkte med mig hem och vi tjilla i soffan :)

lördag: vaknade upp vid 9 i soffan, haha rätt döda. gjorde ingenting alls pga vädret, utan låg i soffan hela dagen och fetade. SUPERMYSIGT! kollade melodifestivalen och os osådär. somnade väl runt 1 tror jag :)

söndag, idag: vaknade runt 10, käka frukost och kolla tv. det gick en buss vid halv 4 som michaela tog hem. har varit en bra start på lovet :) åkte pulka förut med min syster, höll på att dö. as svettigt! hahah och kallt samtidigt, har ju inga termobyxer precis. haha. nu ska jag baka med mamma sen blir det dusch och tv resten av kvällen.

imorgon ska jag till körskolan och förbi miccis, hon glömde sin mobil laddare :)

puss sweeeeeeeeet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0