-




jag tänker iaf inte lämna er ;) haha ska blogga så gott jag kan. även fast vi har en hel del i skolan just nu :( pust. ett litet prov på onsdag och sen tre prov nästa vecka. alltså snälla? seriöst? hur fan planerar lärarna med varandra ibland? snälla samarbeta för guds skull så att det inte behöver bli såhär med allt på en gång. fick iaf tillbaks en apu uppgift från chrille och jag fick vg :) då blev de lite happyface på mig iaf :D undra vad jag fick på naturen också, får reda på det i morgon eller på onsdag.. hoppas det gick bra i alla fall. idag har jag inte gjort då mycket alls, kom hem 2 typ, satte mig vid tv'n bara tog det lugnt och sen åt jag lite mat och fixade med lexan.

i morgon ska vi på något studiebesök hos en dagverksamhet för människor med psykiska störningar.. kan vara intressant att se hur det är där.

men vi hörs sen pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0