2010

hejhejhejhejheje hemskt mycket hej!

hade en riktigt bra kväll igår. började med att vi åkte ut till malin på förmiddagen, fixade oss och åt mat. sedan kom lite boys, förfesade lite sådär. vid halv 9 åkte vi till herrestad, till sannas boyfriend nicklas. träffade lite ruuligt folk där. drog in till torget, träffade på massa roligt folk! skit roligt! var där en stund. träffade emelie och bjelken, mötte även jazzzy :) sen drog vi på efterfest hos lillis. haha. GALET, allt spårade ut ett tag, men sen var det full rulleee. haha skit kul! dock var jag helt död, mitt huvud asso! haha.. förutom några surfittor under kvällen så var min kväll perfekt! ska alltid vara folk som ska tro massa saker, meeen i don't care anymore! ni kan dra nått gammalt över er. haha :D sen begick vi oss hemmåt, sov hos jazz, snäll som han är :) vaknade med världens huvudvärk.. var hemma vid 3, nu ska jag duscha sedan ska jag ta på mig myskläder och mysa sönder ikväll med bästa mammie!

pusspuss


malin och michaela


malin, johanna & michaela


sanna var på g!


haha malins ihopsydda strumpbyxor :D


:)










haha sanna blev jävligt hungrig tror jag. hahaha helt sjuk är hon kvinnan!


sen gjorde jag och sanna en present till markus. hahaha störda
den ligger fortfarande kvar i kylet... haha


sanna & jag


heejeee markus


hos nicklas :)


;)


galna




sötnosar!


galeeeeeeeeen




haha mattias hade slagit sig, stackarn! hahah




haha


ajajajajajajajaaaaj




haha full fart.. gitarrspelande .... utan gitarr.. haha


och med. haha helt galeen


haha emelie var med och spelade på ett hörn ;) haha


mera bilder kommer nog förhoppningsvis!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0