bill and bull

ja den här dagen har varit lite knepig, hm! aja men orkar inte.. hade låång lektion med christina fast vi gjorde en läxuppgift och den gick rätt bra :) kändes det då som! men man ska inte hoppas för mycket. had kul i skolan med min bell idag, haha så go ♥ bill & bull var det ja och vi har ju redan utsätt våran måns hahahah störda är vi. men nyss var jag och kollade på handboll i hallen :) det var kul...  ♥ men nu ska ska jag snart gå och lägga mig för måste i säng i tid idag, ar somnat typ 1 varje natt i flera dagar nu :/ not good. har för mycket att tänka på helt enkelt. men nu ska jag lyssna på lite sweet musik innan jag somnar..

p.s : jag beställde en tröja här om dagen. LOVEIT! spec färgen. aja nu ska ni slippa mig HEIIDOOO



min söta snuffs

Kommentarer
Postat av: bellaaa

sweetheart !

2010-01-14 @ 22:09:22
URL: http://jellobello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0