i skolan!

hejhej! jag lever :) vet inte riktigt när jag skrev senast. men jag kan sammanfatta lite vad som hänt:

i lördags kom tjejerna till mig på kvällen, vi kollade på robinson, åt tacos, godis och umgicks. huuur mysigt som helst, bäst är ni! ♥ dom åkte hem på förmiddagen på söndagen, jag åkte ner till min samling.. spelade match mot trollhättan, vinst med 5 bollar, sedan kikade jag på herrarna. dom vann också, mot lysekil! hihi så två riktigt bra matcher!
igår måndag körde jag på morgonen, sedan skolan hela dagen sedan tränade jag på kvällen! idag ska jag plugga hela dagen. det är handboll ikväll på tv. wihuu :D
imorgon ska jag hem till malin och mysa till det, sedan kolla kropps matchen.

så nu vet ni lite vad som har hänt!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0