igår var galet!

haha. hade verkligen skit kul igår! men var hur trött som helst..

först lekte vi massa lekar, ellera spelade lite minihandboll och grejer, självklart vann mitt lag! bäst som vi är. haha, sedan drog jag hem o fixade mig.. åkte ner till hallen vid 7 igen, käkade pizza sen festades det. vi körde någon jävla klapplek som var helt omöjlig, sharader! haha massa kul. sen jävlar dansade jag och johan bugg! hahaha jag höll på och dö. jag är ju as kass på det! hahah. men vi var gryyymmma! sen drog alla, var bara några kvar, typ rådandeforsarna och jazz & wette. haha GALET. hade tyvärr ingen kamera :( tog några bilder på mobilen, får se om det är nått att lägga in! haha

aja, idag blir det lugnt! ska kolla på lite tv. äta gott och bara va!

imorgon drar jag till skene,.... :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0