jag orkar inte

idag har jag varit helt sjukt förbannad hela dagen på inget speciellt? helt sjukt. var så lätt irriterad så jag kunde börja grina när som helst, var nog det mest för att det är så sjukt mycket plugg just nu och jag är så JÄVLA skoltrött!!! det är 3 prov denna veckan?? snälla döda mig alltså. jag orkar inte man pluggar hela tiden hinner aldrig slappna av. ah iallafall så var jag förbannad hela dagen enda tills jag åkte till handbollsträningen, där vände allt. jag blev på mycket bättre humör och ilskan bara försvann :) haha underbart. träning hjälper mina vänner.
men nu ska jag plugga :@ sen sova <3 älskar!

hörs i morgon


Kommentarer
Postat av: hanna

haha de där är ju evelinas "låda" på bilden :p

2010-02-02 @ 13:35:58
URL: http://irmishanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0