jag orkar inte

seriöst, idag har varit värsta dagen på länge... allt har bajsat sig! förutom när jag är med mina underbaringar i skolan :) läxprovet gick ju inte bra alls, läste genom frågorna för fort så jag missade massa.. men jag fick VG på naturprovet.. det är jag glad över! var och kollade på min systers match förut, skulle fixa kaffe med emelie s. och självklart ska nått hända där. behöver inte dra hela storyn, men det slutade med att det var kaffe över golvet och hela bänken. ÅÅÅÅÅH. jag har knappt fått pluggat något idag heller, orkar inte med idag. stör mig på alla, som inte tar tag i sitt liv... sitter hemma o möglar och allt möjligt.... aja

nu ska jag äta sedan tv sedan sova

imorgon en lång dag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0