lämna mig aldrig

hallo! första dagen i skolan på 3 veckor.. värsta på länge! har fått reda på massa prov vi ska ha dom närmaste veckorna. ska ha 3 prov på en vecka lixom.. haha hur tänker dom ibland? blir så jäkla sönderstressad.. så jag måste prioritera det som e viktigast just nu.
1. skola
2. körtkortet

thats it!
annars har de varit en lugn dag. har varit nere och kollat på herrarna. vinst med en boll, hihi spännande match :D nu kollar jag hansboll med morsan och ska snart äta toast! sen blir det sömn, börjar bli sjuk också känner jag liite..

imorgon är det match i tibro 14.00 sedan går jag av i uddevalla, ska på bio, ska se avatar.. med michaela och johanna and her boyfriend! blir nog trevligt, mina flickor ♥

japp det var det. vi hörs! puss och kram

ps. fortsätt ställ frågor!


Kommentarer
Postat av: jenny

kul att du ska se avatar, dne var bra!

2010-01-09 @ 09:41:15
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0