måndag den 25



HEJE! har nyss kikat lite handboll, island kroatien.. tyckte faktiskt island skulle vinna, dom var mycket bättre. plus att min baby spelar där. haha! skolan idag har varit skönaste på länge, haft 3 lektioner idag bara, sjukt skönt! hade en rätt lång håltimma, så jag gick med mina tjejer och fikade. MUMMAAAAA

har varit skönt att bara ligga på soffan idag, bara varit.. ska alldeles strax ner till hallen och träna lite handboll, tänkte inte göra det först, för jag behövde gå på teorilektion idag.. men så är det match på onsdag så jag måste! hehhe.

annars är allt bra!
imorgon ska jag till michaela och mysa, ser jag fram emot ♥

pusspuss n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0