OKEJDÅ



hejeheej mitt i allt!

fick gå in o kolla på våran nya header, haha skit kul. tycker inte ni det? emelie fixar o grejar. haha! har nyss duschat. hade verkligen tänkt spara med att duscha håret tills imorgon, men det gick verkligen inte. haha nu var de katastrof!

har varit en rätt bra dag idag faktiskt, åkte bil ner till skuuulan idag med håkan och martin, haha ;) sedan körde jag en sväng. gick betydligt bättre idag, men det var nog för elin sa massa bra saker som fick mig en helt annan motivation, igår ville jag bara dö så dålig var jag. men idag gick de bättre ;) drog sen till skolan och körde påååå. slutade sent, gick med malin och anna till trestad och satt med teori. det gick bra där med. mindre bra för anna... haha stackarn :) åkte hem vid halv 6, även där med håkan och martin. haha! unerbart!
har pluggat här hemma oså lite, hängt lite tvätt osådär. nu ska jag äta sen ska jag gå och sova. jag är hur sleten som helst!

puss n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0