oooheej!

gokväll ;) har haft fullt upp i veckan som ni kanske förstår!
har haft prov i onsdags + torsdags. rätt stora prov också.. sen har jag varit på körskolan och pluggat teori, jag har även hunnit med att umgås med mina vänner lite också! det är ju en del man får offra, men så är det ju.

varit i skolan idag, as usual. sedan kom bäste pappi ner till stan och jag fick köra lite granna, gick superduperbra! körde hem också, då kände jag verkligen att jag började bli trött.. hämtade upp emelie, åkte hem till mig. kollade på sverige matchen ihop. BAJS, dom förlorade.. ehheeeee inte bra! jag loggade in en sväng på msn, och världens underbara var inloggad. all min positivitet kom fram igen till allt och nu kan det inte bli bättre!

imorgon ska jag till skara och spela match, sedan blir det bio imogon kväll.



man kan ju alltid hoppas mamma är snäll och hämtar mig efter bion.. för jag orkar inte vänta tills nattbussen direkt, så aa får se hur det bliiiiir! men jag ser verkligen fram emot bion! wihuu.

annars blir det mycket mycket pluugg! idrottsprov på måndag, svenskaprov på torsdag. NU KÖR VI PÅ!



pussar n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0