replay



hejhej! sitter och lyssnar på massa goooo musik. har varit en slapp dag idag:
svenska provet blev inställt, så vi hade typ 3 timmars rast, jag kände det var
rätt onödigt att stanna kvar när man ändå inte gjorde något, så jag tog halv 1-
bussen hem. åt lite mat, sen pluggade jag lite, skulle pluggat till provet, men jag
gjorde alla uppgifter som skulle vara klar tills måndag istället, satt i två jävla
timmar. haha är så röten på grammatik, så det var väl därför :$
sen kollade jag island-norge, riktigt bra match. 20.00 spelar kroatien-danmark,
blir nog bra den med. hihi.

imorgon fredag! lovely, emelie följer troligtvis med mig hem imorgon efter skolan :) herrmatch imorgon med 19.30 så ska kika på den, annars blir min helg super lugn!

japp, det var väl det jag hade och skriva. puss!

nattus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0