slänger ihop ett snabbt inlägg

hejheej! igår var jag på feeest. var helt okej, men de blev liiite för mycket, så snälla mammie kom och hämtade mig, saga och fredrik. haha! käka när jag kom hem. GODASTE JAG ÄTIT. haha, idag blir det fettt, massa onyttigt.. :) handboll med på tv, final idag, hoho. annars blir köping som vanligt ikväll. yeeah

nu ska jag ner till hallen, min syster ska spela med 95orna... jejja ska dömma, ska se hur hon mår idag? haha, imorgon skola, ingen körning den hära veckan, förhoppningsvis inget annat onödigt plugg, så jag kan koncentrera mig på teorin.. :) aah herreeee, vi hörs

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag mådde prima ;) Frågan var väl om hur du mådde :o sweeetyy

2010-01-31 @ 20:46:49
URL: http://emeliejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0