20100331

hejsvejs, dagen började med att nathalie kom och hämtade mig med bilen :D grymma bruden har ju körkort nu så vi åkte till skolan för vi hade sovmorgon. i skolan så hände det inte så speciellt mycket var ganska soft, hade bara två lektioner. sen gick jag ner till stan köpte lite grejer, sen åkte jag kvart i 2 bussen hem. har pluggat och bara tagit det lugnt. sen förut så ringde stefanie, då var hon, bella och pitty på väg ner hit. för hjärtegullet bella fick körkort idag :D så dom åkte hit ner och hälsa på mig. blev mkt glad att träffa flickorna! så nu så har jag bara packat, ska till michaela direkt efter skolan och sen blir det party för hela slanten. ska bli riktigt kul :D

men nu så ska jag plugga lite innan jag somnar, har prov i morgon men ja vet att det kommer gå skit. känner mig riktigt oförberedd för detta provet ska jag säga er. inte okej, men inte mkt att göraa. de har inte gått in ett skit av det jag pluggat? va ska ja göra åt de liksom? haha! aja, om vi inte hörs i morgon så hörs vi på fredag. ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0