it will never be the same



haallåå! idag är jag på bättre humör faktiskt, har släppt det mesta, med tanke
på hur mycket skit snack det är runt alltingen så skiter jag i det nu :) jag vet
vilka idioter det är, och varför lägga ner tid? neej aldrig!

är hemma från skolan idag, är fortfarande sjuk. feber och förkyld. trodde
jag skulle slippa undan att städa idag, men icke.... haha! ska snart ta mig
en dusch och fräsha till mig lite.. min syster spelar match ikväll, ska nog
åka ner och kolla på den. vill träffa min sötnos jennifer också och hejja
på henne! hi hi hi. neeää jag får dra mig, inte en jävel inne någonstans!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hihi sötnos :d<3

2010-03-03 @ 19:58:42
URL: http://emeliejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0