kanske också borde skriva något?

haha ooppssiiee vad dåliga vi är på att uppdatera verkligen! har haft en gaalen helg.

i fredags var vi hos mw och förfestade, haha blev lite väl mycket för en del :) skulle ju till harrys, men det blev inget av, var typ 10008964 meter kö.. neesch det orkade jag inte. såå klart man blev lite besviken när man hade taggat. hahaha värsta var på lördag morgon emelie ringer och frågar om jag vill med o kolla på modevisningen på torp. aahh visst! hah på med partykläderna och drar dit, det ångrar jag djupt ;) haha.. åkte hem vid 2. kikade igenom min mobil.. hade skrivit en del dumma sms... mobil borde vara förbjudet när man dricker. hah ååh... duscha o käka när jag kom hem sen deckade jag i soffan, var helt sluut. idag gick jag upp vid 8, åkte med till henån och lämnade min syster, sedan övningskörde jag hem. gick superduper! åkte förbi malin och hämtade min väska oså, gulleungen låg och sov :) haha. nu har jag o mammie grejat lite här hemma, lollo och company kommer sen vid 5, lite kalas för meeeeeeejeeeee.. sen är helgen slut!

nu taggar vi torsdag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0