lördag och match

hallå! vaknade för cirkus en timma sen.. galet, men är rätt pigg ändå! hela veckan har jag haft fullt upp. i torsdags var jag med michaela, vi solade oså. sen gick vi på bio. alice i underlandet. jag tyckte den var riktigt bra! sov hos henne också, decka direkt :)
igår var jag i skolan en sväng.. åkte hem med 1bussen, sov nästan hela dagen. sen ner och kolla herrmatchen, var väle trevligt...

idag ska jag till lidköping och spela match. wuhhhuu vad roligt det låter............ ååh.. tur mamma och pappa ska komma och kolla på mig, så jag kan åka med dom hem! ikväll blir det lugnt, ska kika på melodifestivalen osådär. får försöka plugga lite idag också, tråkigt men..

jaa-aa vi hörs väl om sisådär en vecka igen, haha. kommer verkligen inte ha någon tid i veckan känner jag.. det börjar dra ihop sig nu :)

puss

/n

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lycka till på matchen :)<3

2010-03-13 @ 10:53:08
URL: http://emeliejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0