melodifestivalen

tjoho. sitter i soffan med laptopen och har även på tv'n där melodifestivalen har börjat. tänker bara på lyllos syrran som är där i globen och kollar :D jävla jävel.. vill också vara där :d men är glad för din skull mitt hjärta. hoppas du har kul. själv sitter jag alldeles ensam hemma :( tråk. idag har jag inte gjort någontingen alls, har bara varit med mamma och pappa. och bjelken sov hos mig inatt men han åkte hem halv 12 för han skulle jobba :( önskar han var här nu. åh jag och pappa åt skit gott förut, potatisgratäng och fläskfilé och beasås, mmmm gissa om ja blev proppmätt eller? haha men hur gott som helst var det.

jag kan inte riktigt komma fram till vem jag vill ska vinna melo. men kanske salem? för att han är så charmig på scen. eller kanske eric saade? manboy var ganska bra ändå, fast darins låt var också bra.. fast det var anna bergendahl också så ah vettefan.

men själv så tycker jag att Kalle moraeus - underbart helt klart är en vinnare för mig :D haha så söt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0