onsdag *

hallå hallå! har k-dag idag. så jag ska egentligen sitta och plugga nu.. men har inte riktigt kommit igång med det än.. är inte alls sugen på att plugga. var hemma rätt sent igår så det var skönt att få sova ut idag.. till 10, men ändå :) tog mig en promenad i det fina vädret, förbi affären och kronan som det nu heter.. haha töntigt, tkr det ska heta apoteket. haha. käka frulle när jag kom hem och spelade lite wii super mario.. klart det var dåligt batteri när jag skulle spela.. så det blev typ en kvart. nu har jag precis cyklat på våran cykel här hemma en halvtimma sedan tränat styrka. känns sådär as bra! nu ska jag duscha sen får jag väl sätta mig med den där jävla naturskiten :(

ikväll träning..........

ge mig lördag

bästa fyhr och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0